Co nesmí na vizitce chybět

Předávání kontaktu na kousku papíru či utrženém kousku letáku působí velmi neprofesionálně a jen díky takové maličkosti můžete přijít o úžasný obchod nebo zakázku. Stejně jako vše, i vizitky se vyvíjí a podléhají módním trendům. Vizitky, které se používaly před 20 lety, byly příliš barevné, plné zbytečných obrázků a animací, byly kýčovité a plné neužitečných a zbytečných informací. Pokud si nejste jisti svým návrhem vizitky, naši odborníci vám rádi poradí nebo vizitku rovnou navrhnou a vy tak předejdete zbytečným výdajům.

Na vaší vizitce musí být vaše jméno. Pokud máte titul, nestyďte se za své vzdělání a na vizitku ho určitě použijte. Adresa sídla společnosti, emailová adresa, webové stránky a telefonní kontakt jsou nejnutnější údaje, které by na vizitce neměly chybět. Žijeme ve 21. století a mnoho společností používá k martketingu sociální sítě. Pokud vaše firma mezi takové patří, odkaz také na vizitku přidejte. Nikdy na vizitku nedávejte odkaz na soukromý profil.

Pokuste se vytvořit vizitku nápaditou a originální, ale tak, aby z ní bylo jasné, čím se vaše společnost zabývá. Dosáhněte toho, aby si lidé vaši vizitku schovali, protože se jim líbí, i když ji vlastně vůbec nepotřebují. Naše návrhy vám mohou být skvělou inspirací.