Poptávka
×

Jedním ze způsobů, jak informovat své okolí o tom, co děláte nebo vyrábíte je výtisk brožury s popsanými vašimi výrobky nebo službami, které poskytujete. Pokud jezdíte na veletrhy, výstavy nebo pořádáte různé prezentace, je brožura skvělým způsobem, jak případným klientů nebo obchodním partnerům vaši práci přiblížit.

Co nesmí v brožuře chybět?

Nepoužívejte slova a titulky vhodné spíše na tržnici, například – prodáváme levně, super akce apod., působí to velice neprofesionálně. Již z nadpisu by měl zákazník poznat, čím se vaše společnost zabývá. Nebojte se na brožuru použít obrázky nebo fotky vašich produktů nebo služeb. Pokud máte restauraci, vyfoťte pár jídel i interiér restaurace. Máte kadeřnictví? Použijte fotku zákazníků a také foto interiéru. Jen pozor na kvalitu pořízených fotografií. Pokud si nejste jisti, využijte služeb fotografa. S naším tiskem, bude vaše brožura profesionální a přiláká mnoho dalších klientů nebo zákazníků.

V popisu buďte struční. Brožura by neměla působit chaoticky, ale uceleně. Pozor na barvy, font. Se vším vám rádi poradíme. Nabádejte, co mají čtenáři brožury udělat. Přijďte nakoupit …., objednejte si ... Doplňte kam a kdy mají přijít.

Nezapomeňte na brožuru uvést adresu a kontakt na společnost. Přidat můžete také umístění na mapě, kontakt na sociální sítě.

Zaměřte se na cílovou skupinu

Před samotnou prezentací připravte katalogy na stůl. Pokud se jedná o speciální hosty vaší prezentace, můžete brožuru návštěvníkům přizpůsobit. Dětem přidejte k brožuře bonbon nebo kartičku s obrázkem na vybarvení. Mužům, ženám, seniorům udělá radost kapesní kalendář, který vám také vytiskneme, recept, křížovka – cokoliv, co dovede zapůsobit.

B2B spolupráce

Nabízíme velmi výhodné ceny a slevy pro tiskárny, grafická studia či reklamní agentury.
Zjistit více

Blog & novinky

Aktuálně ze světa ABC tiskárny - nové technologie, tiskařské materiály, zajímavosti a mnohem více.
Zjistit více