Novinky
Xerox® Versant 180 Press

           Posouváme náš digitální tisk na vyšší úroveň!          Tiskový stroj Xerox® Versant® 180 Press             Představujeme naší žhavou novinku, kterou jsme právě nainstalovali. Náš produkční digitální tisk tímto posouváme minimálně o dvě...

více
Linka Horizon na brožury V1

            Oznamujeme další skvělou novinu - nadělili jsme si předčasný vánoční dárek ve formě nového pomocníka, který nám ulehčí spoustu práce! Jedná se o linku na výrobu brožur V1, která je...

více
Další nové technologie!

Nebojíme se příležitostí, postupujeme zase o krok dále! Postupně obměňujeme technologie, které již svým věkem či kvalitou neodpovídají dnešním nárokům.                         I díky tomu jsme postupně v druhé polovině tohoto roku vyměnili...

více
Anketa
Kterého dopravce upřednostňujete?
Hlasovalo 129 lidí
Novinky a akce e-mailem
Chcete od nás dostávat novinky přímo na svůj e-mail?

Kam umístit svoji reklamu?

Proč umístit reklamu/logo na svůj vůz?

Každý podnikatel či firma se chce prosadit na trhu a mít úspěch. Spotřebitelé dávají přednost kvalitním výrobkům a službám, ovšem důležité je také, aby se o nich dozvídali. Proto má svůj nezaměnitelný význam reklama a nejlepší způsob, jak oslovit široké spektrum potencionálních zákazníků, jsou polepy automobilů. Pokud vaším firemním autem často jezdíte zejména po městech, uvidí vaši reklamu či logo...

více
Jaká reklama trkne do nosu každého?

Přemýšlíte, kam umístit vaši reklamu, aby byla všem na očích. Jednou z možností jsou stojany, billboardy, reklamní cedule či roll-upy, které lze umístit na frekventovaná prostranství, kde osloví velké množství lidí. Výhodou je i možnost umístění také do interiéru, například  ve vstupních halách či pasážích.

více
Tištěná reklama stále konkuruje internetové

Reklama proniká do našeho každodenního života, neboť existuje v různých formách. Může být televizní, internetová, rozhlasová či tištěná v časopisech, novinách a na bilboardech. Řada velkých společností často investuje milióny ročně do reklamních kampaní, jejichž účelem je prodej nových produktů, či zvýšení prodeje produktů stávajících. Reklamu však využívají i malé firmy, které také chtějí své produkty prodávat nebo se zviditelnit

více
Konec billboardů – návrat letáků!

Přemýšlíte, jakou propagaci zvolit namísto billboardů? Záleží vám na investici, díky které přilákáte více zákazníků a chcete do toho dát všechno? Nezoufejte nad končícími billboardy, protože dobře udělané letáky upoutají více pozornosti.

více