
Další novinka právě přistála v naší tiskárně - brožurovací systém Duplo zvládne až 4.000 brožur za hodinu! Tak objednávejte brožury, ať dáme lince pořádnou testovací zátěž.
víceDalší novinka právě přistála v naší tiskárně - brožurovací systém Duplo zvládne až 4.000 brožur za hodinu! Tak objednávejte brožury, ať dáme lince pořádnou testovací zátěž.
víceA je to tu! Jedna z největších letošních posil právě přistála v naší tiskárně. Představujeme plně automatické Duplo DC-616 PRO, které zvládne v jednom průchodu řezat, bigovat a perforovat.
vícePrávě dokončujeme instalaci nového pomocníka - produkční tiskárny Xerox Primelink B9100. A musíme se pochlubit - jde o první instalaci tohoto modelu v ČR! Těšíte se stejně jako my na první výtisky?
víceKaždý podnikatel či firma se chce prosadit na trhu a mít úspěch. Spotřebitelé dávají přednost kvalitním výrobkům a službám, ovšem důležité je také, aby se o nich dozvídali. Proto má svůj nezaměnitelný význam reklama a nejlepší způsob, jak oslovit široké spektrum potencionálních zákazníků, jsou polepy automobilů. Pokud vaším firemním autem často jezdíte zejména po městech, uvidí vaši reklamu či logo...
vícePřemýšlíte, kam umístit vaši reklamu, aby byla všem na očích. Jednou z možností jsou stojany, billboardy, reklamní cedule či roll-upy, které lze umístit na frekventovaná prostranství, kde osloví velké množství lidí. Výhodou je i možnost umístění také do interiéru, například ve vstupních halách či pasážích.
víceReklama proniká do našeho každodenního života, neboť existuje v různých formách. Může být televizní, internetová, rozhlasová či tištěná v časopisech, novinách a na bilboardech. Řada velkých společností často investuje milióny ročně do reklamních kampaní, jejichž účelem je prodej nových produktů, či zvýšení prodeje produktů stávajících. Reklamu však využívají i malé firmy, které také chtějí své produkty prodávat nebo se zviditelnit
vícePřemýšlíte, jakou propagaci zvolit namísto billboardů? Záleží vám na investici, díky které přilákáte více zákazníků a chcete do toho dát všechno? Nezoufejte nad končícími billboardy, protože dobře udělané letáky upoutají více pozornosti.
více