DOPRAVA ZDARMA

Nakupte
alespoň za
2 000 Kč
a získejte
dopravu pomocí
PPL a Zásilkovny ZCELA ZDARMA.



Novinky v tiskárně
Brožurovací Duplo System

    Další novinka právě přistála v naší tiskárně - brožurovací systém Duplo zvládne až 4.000 brožur za hodinu!   Tak objednávejte brožury, ať dáme lince pořádnou testovací zátěž.

více
Automatická řezačka Duplo

A je to tu! Jedna z největších letošních posil právě přistála v naší tiskárně. Představujeme plně automatické Duplo DC-616 PRO, které zvládne v jednom průchodu řezat, bigovat a perforovat.

více
Xerox Primelink B9100

Právě dokončujeme instalaci nového pomocníka - produkční tiskárny Xerox Primelink B9100.  A musíme se pochlubit - jde o první instalaci tohoto modelu v ČR! Těšíte se stejně jako my na první výtisky?

více
Novinky a akce
Chcete dostávat novinky a akce na svůj e-mail?
Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA. Zjistit více.
Informace získané prostřednictvím Google reCAPTCHA podléhají Pravidlům ochrany osobních údajů a Smluvním podmínkám společnosti Google a používají se všeobecné bezpečnostní účely (nepoužívají se na přizpůsobenou reklamu společnosti Google)

Konec billboardů – návrat letáků!

Přidáno: 06.04.2018

Přemýšlíte, jakou propagaci zvolit namísto billboardů? Záleží vám na investici, díky které přilákáte více zákazníků a chcete do toho dát všechno? Nezoufejte nad končícími billboardy, protože dobře udělané letáky upoutají více pozornosti.

 

 

Konec billboardů – návrat letáků!

 

Tržní a konkurenční prostředí rychle roste a je také proměnlivé, a právě proto se vyplatí pořádná investice do kvalitní reklamy. Každý si nejdřív položí otázku, do jaké propagace investovat? Jsou lepší billboardy, letáky, reklamní plachty nebo reklama v rádiu či v televizi?

 

V první řadě je nutné říct, že časy billboardů v naší republice definitivně skončily, a proto se už nebudou moct potencionální zákazníci kochat vaší reklamou v okolí silnic a dálnic v nadživotní velikosti. Pro vizuální reklamu však zůstávají pořád staré dobré prostředky, jako jsou například letáky.

 

Pojďme je tedy slavnostně přivítat zpět a říct si o nich něco víc.

 

Letáky jsou tradičním tištěným materiálem, který propaguje nějaký výrobek, službu, akci, firmu, myšlenku či politickou stranu a podobně. Určitě jste se už setkali i přímo s akčními letáky různých supermarketů a obchodních domů. Obvykle jsou zaměřené jednosměrně a tím jsou tolik podobné zaniklým billboardům, na kterých rovněž visela nějaká jednorázová propagace, kterou časem nahradila jiná.

 

Jak tedy vytvořit leták, aby zaujal potencionální zákazníky?

 

Důležitý je především skvělý nápad, který následně zhmotníte formou barev, textů a obrázků. Základem je vhodný titulek, výběr obrázku, stručný text s přínosným obsahem, výzva k akci, podtržená časová naléhavost, nesmí chybět kontakt, název firmy či logo a podobně. Ale co upoutá ještě dřív, než si váš leták někdo přečte, tak to je kvalita letáku a o té rozhoduje výběr typu papíru, formát, výběr barev, technologie tisku, gramáž a samotný grafický návrh.

 

Můžete dokonce zaujmout tím, jestli se budete propagovat pomocí letáků neskládaných, s lomem na polovinu, či letáky se dvěma lomy a více. Když máte vybráno a letáky jsou na světě, tak se zaměřte na cílovou skupinu a můžete začít letáky distribuovat do poštovních schránek, na pulty, veřejná místa, jednoduše všude tam, kde se dá.

 

Tak proč nevyzkoušet tisk letáků či tisk plakátů od profesionálů?


Zpět na seznam článků
Zavřít

K článku nebyly přidány žádné komentáře vložit nový komentář

Informace

Copyright 2016 - 2020 © Tisk online levně, rychle a kvalitně | e-abctiskarna.cz