Novinky
Xerox® Versant 180 Press

           Posouváme náš digitální tisk na vyšší úroveň!          Tiskový stroj Xerox® Versant® 180 Press             Představujeme naší žhavou novinku, kterou jsme právě nainstalovali. Náš produkční digitální tisk tímto posouváme minimálně o dvě...

více
Nové sekce, nový design!

            Posouváme se dále, zlepšujeme, co se dá!     Protože nám na vás, našich zákaznících, velmi záleží, neustále se snažíme vymýšlet něco nového. Něco, co pro vás bude přínosem a dokáže vám to...

více
Anketa
Odkud jste se o nás dozvěděli?
Hlasovalo 509 lidí
Novinky a akce e-mailem
Chcete od nás dostávat novinky přímo na svůj e-mail?

Není vizitka jako vizitka

Chcete sebe či svoji firmu prezentovat v tom nejlepším světle? Záleží vám na kvalitě a jedinečnosti, kterou se chcete dostat do povědomí svých klientů a zákazníků? Důležitým nástrojem pro marketingové a další účely jsou i vizitky a je potřebné se i v tomto směru odlišovat.

 

Není vizitka jako vizitka

 

Každý správný podnikatel, firma, ale i soukromá osoba by se měla prezentovat vlastní vizitkou. Základem takové vizitky je především obsah jako název firmy či jméno osoby, adresa a další kontaktní údaje. Avšak tohle není všechno, co takovou vizitku tvoří.

 

Co není dobré podcenit je především její vzhled, protože není vizitka jako vizitka.

 

Design totiž vypovídá o vašich kvalitách, cílech, profesionalitě, preciznosti, pečlivosti a takto bychom mohli jmenovat další a další aspekty, které vaše vizitka vyjadřuje. Vizitka je totiž celkovým charakterem firmy či jednotlivce.

 

Pojďme si tedy vizitku představit.

 

Mnozí z nás jí už vlastnili nebo se s ní setkali a jedná se o malou kartičku obvykle ve tvaru obdélníku. Její rozměry jsou tedy přizpůsobené tak, aby se prakticky vešla do vizitkáře nebo peněženky. Vizitky můžete bez problémů přibalit k dárku či upomínkovému předmětu nebo postavit do stojánku na stůl, aby vaši zákazníci a klienti měli k nim volný přístup. Skvěle se podávají přímo do ruky, když chcete uzavřít budoucí obchod, službu, takže je důležité mít svoji vizitku vždy po ruce.

 

A teď se pojďme podívat na design vizitky.

 

Účelem vizitky je nejen poskytnout údaje o sobě či o firmě, ale také zaujmout. A zaujmout je potřebné již na první dobrou. Lidé přijdou do kontaktu s vaší vizitkou nejen zrakem, ale také hmatem.

 

To znamená, že je potřebné pečlivě zvážit výběr designu a klidně do výběru promítnout i vaše představy třeba vlastním návrhem, abyste se zcela odlišili od ostatních. A důležitý je také výběr podkladu, protože i materiál je důležitým prvkem vizitky, který musí být příjemný na dotek.

 

Můžete si také vybrat provedení, a sice jednostranné, oboustranné či různé speciální požadavky. Dalším důležitým prvkem je výběr barev, typ písma, možnosti obrázků či loga firmy a podobně.

 

V každém případě pořád platí, že málo znamená více, a tak není vhodná přemíra všech možných barev, motivů či druhů písma. Na druhou stranu by to mohlo dělat spíš dojem odstrašující než přitahující zájem.

 

Ale to zase neznamená, že nemůžete vybočit ze zažitého stereotypu, protože kreativita se cení a je jen na vašich představách, jaký třeba tvar, druh materiálu a podobně pro vizitky zvolíte. Důležité je, aby si vás ti ostatní pamatovali v dobrém slova smyslu a vaše vizitka jim stejným způsobem utkvěla v paměti.

 

A to platí i o ostatních prezentačních materiálech, takže záleží nejen na obsahu, ale hlavně na celkovém designu.

Tiskněte vizitky s námi!

 

Výroba vizitek