Novinky
Xerox® Versant 180 Press

           Posouváme náš digitální tisk na vyšší úroveň!          Tiskový stroj Xerox® Versant® 180 Press             Představujeme naší žhavou novinku, kterou jsme právě nainstalovali. Náš produkční digitální tisk tímto posouváme minimálně o dvě...

více
Další nové technologie!

Nebojíme se příležitostí, postupujeme zase o krok dále! Postupně obměňujeme technologie, které již svým věkem či kvalitou neodpovídají dnešním nárokům.                         I díky tomu jsme postupně v druhé polovině tohoto roku vyměnili...

více
Anketa
Kterého dopravce upřednostňujete?
Hlasovalo 70 lidí
Novinky a akce e-mailem
Chcete od nás dostávat novinky přímo na svůj e-mail?

Tipy, jak na korporátní identitu

Cílem každé začínající i zaběhlé společnosti je být vidět, odlišovat se od ostatních. Způsobů cílené reklamy existuje mnoho. Jedním z nástrojů reklamy, která se soustředí na odlišení od konkurence, je korporátní identita nebo také firemní identi

 

 

 

Korporátní identita se zabývá tím, jak firma působí na vaše okolí, společníky a zákazníky. Na základě stylu vaší korporátní identity by vás měl zákazník i zbytek okolí okamžitě poznat. Firemní identita by měla být jednotná a ucelená. Prezentování společnosti musí být originální a snadno zapamatovatelné.

Co tvoří korporátní identitu?

Korporátní identitu společnosti vytvoříte z mnoha drobností. Základním faktorem jsou barvy, jaké vyberete. Logo firmy a styl písma. Pokud společnost používá stejné prvky na všech svých pobočkách, na polepech aut, na vizitkách, na blocích a jiných tiskovinách nebo výlohách, potencionální klient si firmu rychle zapamatuje. Bude mít u sebe vaši vizitku, uvidí polepené auto a okamžitě si tyto dvě věci spojí. Nechte logo vytisknout na trička nebo mikiny. Nezapomeňte na webové stránky. Z tohoto důvodu není dobré firemní identitu často měnit. Firma si tak vytváří důvěru nejen u svých zákazníků, ale také u případných obchodních partnerů. Ze znaků korporátní identity může být poznat čím se firma zabývá nebo co nabízí. U nás naleznete širokou nabídku tisku týkající se korporátní identity.

Najměte si odborníka

Vybrat nějaké barvy a styl písma v dnešní počítačové době s různými typy programů se zdá být snadné. Ale není tomu tak. Nebojte se investovat do odborníka, který se korporátní identitou zabývá. Sdělte mu své požadavky a filosofii firmy a nechte si návrh vypracovat. Vyvarujete se tak zbytečných chyb, které je nákladné časově i finančně později napravovat. Odborníci jsou vstřícní vašim podmínkám i pozdějším připomínkám.