Novinky
Xerox® Versant 180 Press

           Posouváme náš digitální tisk na vyšší úroveň!          Tiskový stroj Xerox® Versant® 180 Press             Představujeme naší žhavou novinku, kterou jsme právě nainstalovali. Náš produkční digitální tisk tímto posouváme minimálně o dvě...

více
Další nové technologie!

Nebojíme se příležitostí, postupujeme zase o krok dále! Postupně obměňujeme technologie, které již svým věkem či kvalitou neodpovídají dnešním nárokům.                         I díky tomu jsme postupně v druhé polovině tohoto roku vyměnili...

více
Anketa
Odkud jste se o nás dozvěděli?
Hlasovalo 667 lidí
Novinky a akce e-mailem
Chcete od nás dostávat novinky přímo na svůj e-mail?

Tištěná reklama stále konkuruje internetové

Reklama proniká do našeho každodenního života, neboť existuje v různých formách. Může být televizní, internetová, rozhlasová či tištěná v časopisech, novinách a na bilboardech. Řada velkých společností často investuje milióny ročně do reklamních kampaní, jejichž účelem je prodej nových produktů, či zvýšení prodeje produktů stávajících. Reklamu však využívají i malé firmy, které také chtějí své produkty prodávat nebo se zviditelnit

 

Jaké výhody poskytuje tištěná reklama

Zatímco se dříve předpokládalo, že internetová reklama převálcuje tu tištěnou, opak je pravdou. Vzhledem k množství spamů a bannerů na stránkách se většina lidí naučila internetovou reklamu ignorovat. To se však nedá říci o té tištěné, která je v dnešní digitální době stále populárnější. Ptáte se, proč? Tady je hned několik důvodů.

 

Tisk je trvalý

Některé výzkumy ukazují, že člověk si více pamatuje to, s čím přijde fyzicky do styku. Obracením stránek časopisů a novin či prohlížením tištěných brožur zapojujeme více smyslů. Tištěná reklama zůstává po neomezenou dobu v domácnosti. Televizní či internetové reklamy se objeví na krátkou dobu a pak zase zmizí.

Tisk je důvěryhodný

Většina lidí přemýšlí nad tím, že internetový obsah se dá snadno upravit, kdežto ten vytištěný již nikoli. Bohatá historie tisku mu dodává jakousi prestiž a lidé více věří tomu, co je na papíře.

Tisk nás zapojuje do sledování

Pokud máme v ruce noviny, musíme obracet stránky, zapojujeme se do procesu pozorování. Musíme udělat rozhodnutí nad tím, co budeme číst a co nikoli. V případě tisku téměř 79% lidí nějakým způsobem reaguje na reklamu, kterou v tisku vidí.

Tisk může být cílený

Správné umístění tištěné reklamy může umožnit, aby vaše reklama skutečně dosáhla určité demografické hodnoty. Tiskové reklamy lze pečlivě umístit na cílové osoby v konkrétních oblastech.