Náš TIP

DOPRAVA ZDARMA!

Nakupte
alespoň za
3.000 Kč
a získejte
dopravu pomocí PPL
ZCELA ZDARMA.


Novinky v tiskárně
Upgrade e-shopu!

  Milí zákazníci, znovu jsme výrazně vylepšili služby online tisku!   Celé letní prázdniny jsme strávili rozšiřováním, úpravami obsahu a přizpůsováním e-shopu pro lepší používání, redesignem některých částí aj. Pevně věříme, že se...

více
Falcovací stroj Duplo

  S velkým potěšením oznamujeme další přírustek do našeho parku tiskařské techniky - nový falcovací stroj Duplo DF-1200 pro pohodlné skládání papírů.      DF-1200 je falcovací automat s jedinečným způsobem vzduchového podávání papíru. Zařízení...

více
Novinky a akce
Chcete dostávat novinky a akce na svůj e-mail?

Čeho se v reklamě vyvarovat?

Přidáno: 19.05.2019

Reklama je neodmyslitelnou součástí každého úspěšného podnikatele a dobrého byznysu. Díky kvalitní a trefné reklamě dostanete svou společnost do povědomí potencionálních zákazníků, klientů, ale také obchodních partnerů, kteří mohou být pro vaši firmu velkým přínosem. K vytvoření skvělé a efektivní reklamy nemusíte utrácet sta tisíce za reklamní spoty v televizi. Existují i levnější způsoby, jak své firmě zvýšit obrat pomocí kvalitní reklamy. Ať už se rozhodnete pro jakýkoliv typ reklamy nebo prezentace – banneryletáky, reklamní plachty, musíte dodržovat určitá pravidla. Vyvarujte se nejčastějších chyb, kterých se obchodníci dopouští a díky špatné reklamě je klienti a zákazníci opustí.

 

Špatná reklama, taky reklama?

Heslo, kterým se mnoho lidí řídí sice platí, ale jen na půl. Špatnou reklamou, která bývá zpravidla originální a nezapomenutelná, se sice dostanete do povědomí okolí, ovšem klienty vám spíše odežene. Všichni vás budou znát, ale spolupráci s vaší firmou se budou vyhýbat. Čemu se tedy při tvoření reklamy vyhnout?

Sexistické narážky

Všimli jste si, že většinu čistících prostředků v reklamách propagují ženy? V některých zemích EU existuje nařízení, kde jsou firmy povinné vytvářet reklamy s ženou i mužem. Překvapivě se obrat zvýšil těm, kteří tak okamžitě učinili. Buďte moderní a jděte s dobou, žena s vrtačkou a muž s dítětem v náručí propagující plenky je dnes běžná věc, která zákazníky zaujme.

Vulgarismy

Vulgarismy k prezentaci slušného, spolehlivého a profesionální podniku nepatří. Nepoužívejte ani různé přesmyčky a jiné způsoby, jak vulgární výraz vnést do textu. Lidé se sice pobaví, ale ztratí důvěru ve váš podnik.

Rasismus

Nepoužívat rasistické narážky a výrazy by mělo pro každého automatické i v běžném životě a netřeba to nijak připomínat.

Lživé údaje

Nedělejte v reklamě svou firmu lepší než je. Většinou se klam stejně provalí a pro vás to může mít likvidační následky.


Zpět na seznam článků
Zavřít

K článku nebyly přidány žádné komentáře vložit nový komentář

Informace

Copyright 2016 - 2019 © Tisk online levně, rychle a kvalitně | e-abctiskarna.cz