DOPRAVA ZDARMA

Nakupte
alespoň za
2.000 Kč
a získejte
dopravu
pomocí
PPL ZCELA ZDARMA.



Novinky v tiskárně
Automatická řezačka Duplo

A je to tu! Jedna z největších letošních posil právě přistála v naší tiskárně. Představujeme plně automatické Duplo DC-616 PRO, které zvládne v jednom průchodu řezat, bigovat a perforovat.

více
Nový balící stroj

I v této době boříme firemní rekordy a s tím souvisí také další inovace technologií. Představujeme našeho nového maximálně využívaného pomocníka, který všechno důkladně zabalí!   P.S. Další velká posila je již...

více
Xerox Primelink B9100

Právě dokončujeme instalaci nového pomocníka - produkční tiskárny Xerox Primelink B9100.  A musíme se pochlubit - jde o první instalaci tohoto modelu v ČR! Těšíte se stejně jako my na první výtisky?

více
Novinky a akce
Chcete dostávat novinky a akce na svůj e-mail?
Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA. Zjistit více.
Informace získané prostřednictvím Google reCAPTCHA podléhají Pravidlům ochrany osobních údajů a Smluvním podmínkám společnosti Google a používají se všeobecné bezpečnostní účely (nepoužívají se na přizpůsobenou reklamu společnosti Google)

Čeho se v reklamě vyvarovat?

Přidáno: 19.05.2019

Reklama je neodmyslitelnou součástí každého úspěšného podnikatele a dobrého byznysu. Díky kvalitní a trefné reklamě dostanete svou společnost do povědomí potencionálních zákazníků, klientů, ale také obchodních partnerů, kteří mohou být pro vaši firmu velkým přínosem. K vytvoření skvělé a efektivní reklamy nemusíte utrácet sta tisíce za reklamní spoty v televizi. Existují i levnější způsoby, jak své firmě zvýšit obrat pomocí kvalitní reklamy. Ať už se rozhodnete pro jakýkoliv typ reklamy nebo prezentace – banneryletáky, reklamní plachty, musíte dodržovat určitá pravidla. Vyvarujte se nejčastějších chyb, kterých se obchodníci dopouští a díky špatné reklamě je klienti a zákazníci opustí.

 

Špatná reklama, taky reklama?

Heslo, kterým se mnoho lidí řídí sice platí, ale jen na půl. Špatnou reklamou, která bývá zpravidla originální a nezapomenutelná, se sice dostanete do povědomí okolí, ovšem klienty vám spíše odežene. Všichni vás budou znát, ale spolupráci s vaší firmou se budou vyhýbat. Čemu se tedy při tvoření reklamy vyhnout?

Sexistické narážky

Všimli jste si, že většinu čistících prostředků v reklamách propagují ženy? V některých zemích EU existuje nařízení, kde jsou firmy povinné vytvářet reklamy s ženou i mužem. Překvapivě se obrat zvýšil těm, kteří tak okamžitě učinili. Buďte moderní a jděte s dobou, žena s vrtačkou a muž s dítětem v náručí propagující plenky je dnes běžná věc, která zákazníky zaujme.

Vulgarismy

Vulgarismy k prezentaci slušného, spolehlivého a profesionální podniku nepatří. Nepoužívejte ani různé přesmyčky a jiné způsoby, jak vulgární výraz vnést do textu. Lidé se sice pobaví, ale ztratí důvěru ve váš podnik.

Rasismus

Nepoužívat rasistické narážky a výrazy by mělo pro každého automatické i v běžném životě a netřeba to nijak připomínat.

Lživé údaje

Nedělejte v reklamě svou firmu lepší než je. Většinou se klam stejně provalí a pro vás to může mít likvidační následky.


Zpět na seznam článků
Zavřít

K článku nebyly přidány žádné komentáře vložit nový komentář

Informace

Copyright 2016 - 2020 © Tisk online levně, rychle a kvalitně | e-abctiskarna.cz