
Další novinka právě přistála v naší tiskárně - brožurovací systém Duplo zvládne až 4.000 brožur za hodinu! Tak objednávejte brožury, ať dáme lince pořádnou testovací zátěž.
víceDalší novinka právě přistála v naší tiskárně - brožurovací systém Duplo zvládne až 4.000 brožur za hodinu! Tak objednávejte brožury, ať dáme lince pořádnou testovací zátěž.
víceA je to tu! Jedna z největších letošních posil právě přistála v naší tiskárně. Představujeme plně automatické Duplo DC-616 PRO, které zvládne v jednom průchodu řezat, bigovat a perforovat.
vícePrávě dokončujeme instalaci nového pomocníka - produkční tiskárny Xerox Primelink B9100. A musíme se pochlubit - jde o první instalaci tohoto modelu v ČR! Těšíte se stejně jako my na první výtisky?
víceReklama je neodmyslitelnou součástí každého úspěšného podnikatele a dobrého byznysu. Díky kvalitní a trefné reklamě dostanete svou společnost do povědomí potencionálních zákazníků, klientů, ale také obchodních partnerů, kteří mohou být pro vaši firmu velkým přínosem. K vytvoření skvělé a efektivní reklamy nemusíte utrácet sta tisíce za reklamní spoty v televizi. Existují i levnější způsoby, jak své firmě zvýšit obrat pomocí kvalitní reklamy. Ať už se rozhodnete pro jakýkoliv typ reklamy nebo prezentace – bannery, letáky, reklamní plachty, musíte dodržovat určitá pravidla. Vyvarujte se nejčastějších chyb, kterých se obchodníci dopouští a díky špatné reklamě je klienti a zákazníci opustí.
Heslo, kterým se mnoho lidí řídí sice platí, ale jen na půl. Špatnou reklamou, která bývá zpravidla originální a nezapomenutelná, se sice dostanete do povědomí okolí, ovšem klienty vám spíše odežene. Všichni vás budou znát, ale spolupráci s vaší firmou se budou vyhýbat. Čemu se tedy při tvoření reklamy vyhnout?
Všimli jste si, že většinu čistících prostředků v reklamách propagují ženy? V některých zemích EU existuje nařízení, kde jsou firmy povinné vytvářet reklamy s ženou i mužem. Překvapivě se obrat zvýšil těm, kteří tak okamžitě učinili. Buďte moderní a jděte s dobou, žena s vrtačkou a muž s dítětem v náručí propagující plenky je dnes běžná věc, která zákazníky zaujme.
Vulgarismy k prezentaci slušného, spolehlivého a profesionální podniku nepatří. Nepoužívejte ani různé přesmyčky a jiné způsoby, jak vulgární výraz vnést do textu. Lidé se sice pobaví, ale ztratí důvěru ve váš podnik.
Nepoužívat rasistické narážky a výrazy by mělo pro každého automatické i v běžném životě a netřeba to nijak připomínat.
Nedělejte v reklamě svou firmu lepší než je. Většinou se klam stejně provalí a pro vás to může mít likvidační následky.