Restartujte své podnikání!

DOPRAVA ZDARMA

Nakupte
alespoň za
1.000 Kč
a získejte
dopravu pomocí PPL
ZCELA ZDARMA.


NAVÍC SLEVA 15% na vše!

Zadejte kód "restart-15"


Novinky v tiskárně
Linka na lepenou vazbu V2

    I v této době pokračujeme v rožšiřování!   Představujeme další posilu naší tiskařské flotily: poloautomatickou linku na výrobu lepené vazby Vašich katalogů, brožur či bloků!      

více
Xerox Primelink B9100

Právě dokončujeme instalaci nového pomocníka - produkční tiskárny Xerox Primelink B9100.  A musíme se pochlubit - jde o první instalaci tohoto modelu v ČR! Těšíte se stejně jako my na první výtisky?

více
Novinky a akce
Chcete dostávat novinky a akce na svůj e-mail?

Čeho se v reklamě vyvarovat?

Přidáno: 19.05.2019

Reklama je neodmyslitelnou součástí každého úspěšného podnikatele a dobrého byznysu. Díky kvalitní a trefné reklamě dostanete svou společnost do povědomí potencionálních zákazníků, klientů, ale také obchodních partnerů, kteří mohou být pro vaši firmu velkým přínosem. K vytvoření skvělé a efektivní reklamy nemusíte utrácet sta tisíce za reklamní spoty v televizi. Existují i levnější způsoby, jak své firmě zvýšit obrat pomocí kvalitní reklamy. Ať už se rozhodnete pro jakýkoliv typ reklamy nebo prezentace – banneryletáky, reklamní plachty, musíte dodržovat určitá pravidla. Vyvarujte se nejčastějších chyb, kterých se obchodníci dopouští a díky špatné reklamě je klienti a zákazníci opustí.

 

Špatná reklama, taky reklama?

Heslo, kterým se mnoho lidí řídí sice platí, ale jen na půl. Špatnou reklamou, která bývá zpravidla originální a nezapomenutelná, se sice dostanete do povědomí okolí, ovšem klienty vám spíše odežene. Všichni vás budou znát, ale spolupráci s vaší firmou se budou vyhýbat. Čemu se tedy při tvoření reklamy vyhnout?

Sexistické narážky

Všimli jste si, že většinu čistících prostředků v reklamách propagují ženy? V některých zemích EU existuje nařízení, kde jsou firmy povinné vytvářet reklamy s ženou i mužem. Překvapivě se obrat zvýšil těm, kteří tak okamžitě učinili. Buďte moderní a jděte s dobou, žena s vrtačkou a muž s dítětem v náručí propagující plenky je dnes běžná věc, která zákazníky zaujme.

Vulgarismy

Vulgarismy k prezentaci slušného, spolehlivého a profesionální podniku nepatří. Nepoužívejte ani různé přesmyčky a jiné způsoby, jak vulgární výraz vnést do textu. Lidé se sice pobaví, ale ztratí důvěru ve váš podnik.

Rasismus

Nepoužívat rasistické narážky a výrazy by mělo pro každého automatické i v běžném životě a netřeba to nijak připomínat.

Lživé údaje

Nedělejte v reklamě svou firmu lepší než je. Většinou se klam stejně provalí a pro vás to může mít likvidační následky.


Zpět na seznam článků
Zavřít

K článku nebyly přidány žádné komentáře vložit nový komentář

Informace

Copyright 2016 - 2020 © Tisk online levně, rychle a kvalitně | e-abctiskarna.cz