
Další novinka právě přistála v naší tiskárně - brožurovací systém Duplo zvládne až 4.000 brožur za hodinu! Tak objednávejte brožury, ať dáme lince pořádnou testovací zátěž.
víceDalší novinka právě přistála v naší tiskárně - brožurovací systém Duplo zvládne až 4.000 brožur za hodinu! Tak objednávejte brožury, ať dáme lince pořádnou testovací zátěž.
víceA je to tu! Jedna z největších letošních posil právě přistála v naší tiskárně. Představujeme plně automatické Duplo DC-616 PRO, které zvládne v jednom průchodu řezat, bigovat a perforovat.
vícePrávě dokončujeme instalaci nového pomocníka - produkční tiskárny Xerox Primelink B9100. A musíme se pochlubit - jde o první instalaci tohoto modelu v ČR! Těšíte se stejně jako my na první výtisky?
vícePrezentace nového výrobku nebo služby vaší společnosti není tak snadná, jak by se mohlo na první pohled zdát. Základem každé prezentace je umění výrobek nebo službu prodat. Každý, kdo chodil do školy, se určitým typem prezentace již setkal. I vyučující, když žákům předkládá nové učivo, ho prezentuje. A sami si vzpomeňte, jak na vás působily přednášky vašich vyučujících. Některé vás upoutají a u některých si klimbnete. Poradíme vám pár tipů, jak docílit, aby u vaší prezentace lidé neklimbali, ale zaujatě naslouchali.
Zní to možná trochu divně, ale správně provedená prezentace je tak trochu dobrý herecký výkon. V kurzech herectví se naučíte improvizovat, správné držení těla, postoj. Vaše neverbální komunikace je také při prezentaci důležitá. Pokud provádíte prezentace často, kurz se zcela jistě vyplatí.
Předpokládáme, že o prezentovaném výrobku nebo službě umíte vše nazpaměť i pozpátku. Připravte na stůl letáky nebo brožury o vybraném produktu či službě. Před místnost, kde bude prezentace probíhat postavte stojan nebo reklamní áčko s obsahem vaší prezentace. Čisté a slušné oblečení by mělo být pro vás samozřejmostí.
Mluvte dostatečně nahlas, používejte spisovnou češtinou. Váš hlas nesmí znít roztřeseně, buďte sebevědomí, ale pozor na aroganci. Nebojte se během své prezentace použít nějaký vtip. Uvolní se nejen posluchači, ale i vy. Prezentaci nepřerušujte, mluvte plynule, srozumitelně a hlavně s úsměvem.
Pokud to není potřeba, neobracejte se k posluchačům zády. Naopak, dívejte se přímo na ně, neuhýbejte očima. Stůjte rovně, nedávejte ruce do kapes nebo za záda, ale ani s nimi přehnaně nemáchejte. Působí to neprofesionálně. Jestliže potřebujete nahlížet do svých poznámek, snažte se to dělat co nejméně.
Během prezentace nezahlcujte publikum informacemi. Na jejím začátku stručně řekněte o čem chcete mluvit, pak produkt představte. Nezabíhejte příliš do detailů, stačí vypíchnout důležité body. Zapojte do prezentace publikum. Na konci shrňte o čem jste mluvili a dejte prostor otázkám.