Novinky v tiskárně
Automatický bigovací a perforovací stroj

    Další novinka tohoto roku pro kvalitní dokončování tiskovin! Právě jsme nainstalovali automatický bigovací a perforovací stroj pro snadné zpracovávání potištěných archů!   Jsme tak plně moderně vybaveni pro tisk brožur s tvrdou...

více
Laminátor Foliant

      Oznamujeme další přírustek do našeho parku tiskařské techniky - profesionální laminátor Foliant Gemini 400S pro bezproblémové ušlechtění Vašich tisků.               FOLIANT Gemini 400 S je poloautomatická jednostranná laminovačka pro digitální tisk, robustní...

více

Náš TIP

DOPRAVA ZDARMA!

Nakupte
alespoň za
3.000 Kč
a získejte
dopravu pomocí PPL
ZCELA ZDARMA.


Novinky a akce
Chcete dostávat novinky a akce na svůj e-mail?

Tipy, jak na korporátní identitu

Přidáno: 24.11.2018

Cílem každé začínající i zaběhlé společnosti je být vidět, odlišovat se od ostatních. Způsobů cílené reklamy existuje mnoho. Jedním z nástrojů reklamy, která se soustředí na odlišení od konkurence, je korporátní identita nebo také firemní identi

 

 

Korporátní identita se zabývá tím, jak firma působí na vaše okolí, společníky a zákazníky. Na základě stylu vaší korporátní identity by vás měl zákazník i zbytek okolí okamžitě poznat. Firemní identita by měla být jednotná a ucelená. Prezentování společnosti musí být originální a snadno zapamatovatelné.

Co tvoří korporátní identitu?

Korporátní identitu společnosti vytvoříte z mnoha drobností. Základním faktorem jsou barvy, jaké vyberete. Logo firmy a styl písma. Pokud společnost používá stejné prvky na všech svých pobočkách, na polepech aut, na vizitkách, na blocích a jiných tiskovinách nebo výlohách, potencionální klient si firmu rychle zapamatuje. Bude mít u sebe vaši vizitku, uvidí polepené auto a okamžitě si tyto dvě věci spojí. Nechte logo vytisknout na trička nebo mikiny. Nezapomeňte na webové stránky. Z tohoto důvodu není dobré firemní identitu často měnit. Firma si tak vytváří důvěru nejen u svých zákazníků, ale také u případných obchodních partnerů. Ze znaků korporátní identity může být poznat čím se firma zabývá nebo co nabízí. U nás naleznete širokou nabídku tisku týkající se korporátní identity.

Najměte si odborníka

Vybrat nějaké barvy a styl písma v dnešní počítačové době s různými typy programů se zdá být snadné. Ale není tomu tak. Nebojte se investovat do odborníka, který se korporátní identitou zabývá. Sdělte mu své požadavky a filosofii firmy a nechte si návrh vypracovat. Vyvarujete se tak zbytečných chyb, které je nákladné časově i finančně později napravovat. Odborníci jsou vstřícní vašim podmínkám i pozdějším připomínkám.


Zpět na seznam článků
Informace

Copyright 2016 - 2019 © Tisk online levně, rychle a kvalitně | e-abctiskarna.cz