DOPRAVA ZDARMA

Nakupte
alespoň za
2.000 Kč
a získejte
dopravu
pomocí
PPL ZCELA ZDARMA.



Novinky v tiskárně
Automatická řezačka Duplo

A je to tu! Jedna z největších letošních posil právě přistála v naší tiskárně. Představujeme plně automatické Duplo DC-616 PRO, které zvládne v jednom průchodu řezat, bigovat a perforovat.

více
Nový balící stroj

I v této době boříme firemní rekordy a s tím souvisí také další inovace technologií. Představujeme našeho nového maximálně využívaného pomocníka, který všechno důkladně zabalí!   P.S. Další velká posila je již...

více
Xerox Primelink B9100

Právě dokončujeme instalaci nového pomocníka - produkční tiskárny Xerox Primelink B9100.  A musíme se pochlubit - jde o první instalaci tohoto modelu v ČR! Těšíte se stejně jako my na první výtisky?

více
Novinky a akce
Chcete dostávat novinky a akce na svůj e-mail?
Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA. Zjistit více.
Informace získané prostřednictvím Google reCAPTCHA podléhají Pravidlům ochrany osobních údajů a Smluvním podmínkám společnosti Google a používají se všeobecné bezpečnostní účely (nepoužívají se na přizpůsobenou reklamu společnosti Google)

Zajímavá fakta o tištěné reklamě

Přidáno: 28.12.2018

Během posledních několika let podnikatelský udělal svět drastický posun směrem k digitální reklamě. Společnosti investují stále více peněz do online marketingu. Mnozí dokonce tvrdí, že tištěná reklama je mrtvá. To ale není pravda. Je pro vaši společnost skvělou příležitostí. Kombinace tištěné a online reklamy je nejideálnějším způsobem, jak zviditelnit vaši společnost. Zde je několik překvapivých statistik tištěných reklam.

 

Více než 40% spotřebitelů uskutečnilo svůj nákup kvůli přímé tištěné reklamě, kterou obdrželi

S novým zaměřením dostávají spotřebitelé méně tištěné reklamy. Tím se tato reklama stává mnohem nápadnější. Je to skvělá příležitost, jak se zviditelnit před konkurencí. V dnešní době jsou poštovní schránky prázdné a emailové schránky přeplněné než kdy jindy.

Více než 50% mileniálů věnuje pozornost tištěné reklamě

Protože mieniálové jsou známí jako digitální generace, studie ukázaly, že aktivně věnují pozornost tištěným reklamám. Společnost, která se zaměřuje na mileniály se soustředí na tištěnou reklamu.

56% tištěné reklamy příjemci čtou

Jedná se o největší možnost marketingu. Vzhledem k neobvyklosti tištěné relamy, si spotřebitelé udělají čas, podívat se na ty, které dostávají. Proto je to nejlepší způsob, jak získat pozornost spotřebitelů.

Více než 55% všech spotřebitelů důvěřuje tištěné reklamě více než jakékoliv jiné reklamní metodě

Spotřebitelé reklamě obecně nevěří. Tištěná reklama je však mnohem důvěryhodnější. Až 70% spotřebitelů považuje tištěnou reklamu za důvěryhodnější. To z ní dělá větší výzvu pro potencionálního spotřebitele.

 

Chcete-li soutěžit na konkurenčním trhu, je důležité mít marketingovou strategii, která funguje. Ujistěte, že skutečnost vaši strategii podporuje. Zařaďte tištěnou reklamu do vašeho marketingového plánu.


Zpět na seznam článků
Zavřít

K článku nebyly přidány žádné komentáře vložit nový komentář

Informace

Copyright 2016 - 2020 © Tisk online levně, rychle a kvalitně | e-abctiskarna.cz