Náš TIP

DOPRAVA ZDARMA!

Nakupte
alespoň za
3.000 Kč
a získejte
dopravu pomocí PPL
ZCELA ZDARMA.


Novinky v tiskárně
Upgrade e-shopu!

  Milí zákazníci, znovu jsme výrazně vylepšili služby online tisku!   Celé letní prázdniny jsme strávili rozšiřováním, úpravami obsahu a přizpůsováním e-shopu pro lepší používání, redesignem některých částí aj. Pevně věříme, že se...

více
Falcovací stroj Duplo

  S velkým potěšením oznamujeme další přírustek do našeho parku tiskařské techniky - nový falcovací stroj Duplo DF-1200 pro pohodlné skládání papírů.      DF-1200 je falcovací automat s jedinečným způsobem vzduchového podávání papíru. Zařízení...

více
Novinky a akce
Chcete dostávat novinky a akce na svůj e-mail?

Zajímavá fakta o tištěné reklamě

Přidáno: 28.12.2018

Během posledních několika let podnikatelský udělal svět drastický posun směrem k digitální reklamě. Společnosti investují stále více peněz do online marketingu. Mnozí dokonce tvrdí, že tištěná reklama je mrtvá. To ale není pravda. Je pro vaši společnost skvělou příležitostí. Kombinace tištěné a online reklamy je nejideálnějším způsobem, jak zviditelnit vaši společnost. Zde je několik překvapivých statistik tištěných reklam.

 

Více než 40% spotřebitelů uskutečnilo svůj nákup kvůli přímé tištěné reklamě, kterou obdrželi

S novým zaměřením dostávají spotřebitelé méně tištěné reklamy. Tím se tato reklama stává mnohem nápadnější. Je to skvělá příležitost, jak se zviditelnit před konkurencí. V dnešní době jsou poštovní schránky prázdné a emailové schránky přeplněné než kdy jindy.

Více než 50% mileniálů věnuje pozornost tištěné reklamě

Protože mieniálové jsou známí jako digitální generace, studie ukázaly, že aktivně věnují pozornost tištěným reklamám. Společnost, která se zaměřuje na mileniály se soustředí na tištěnou reklamu.

56% tištěné reklamy příjemci čtou

Jedná se o největší možnost marketingu. Vzhledem k neobvyklosti tištěné relamy, si spotřebitelé udělají čas, podívat se na ty, které dostávají. Proto je to nejlepší způsob, jak získat pozornost spotřebitelů.

Více než 55% všech spotřebitelů důvěřuje tištěné reklamě více než jakékoliv jiné reklamní metodě

Spotřebitelé reklamě obecně nevěří. Tištěná reklama je však mnohem důvěryhodnější. Až 70% spotřebitelů považuje tištěnou reklamu za důvěryhodnější. To z ní dělá větší výzvu pro potencionálního spotřebitele.

 

Chcete-li soutěžit na konkurenčním trhu, je důležité mít marketingovou strategii, která funguje. Ujistěte, že skutečnost vaši strategii podporuje. Zařaďte tištěnou reklamu do vašeho marketingového plánu.


Zpět na seznam článků
Zavřít

K článku nebyly přidány žádné komentáře vložit nový komentář

Informace

Copyright 2016 - 2019 © Tisk online levně, rychle a kvalitně | e-abctiskarna.cz