Novinky
Falcovací stroj Duplo

  S velkým potěšením oznamujeme další přírustek do našeho parku tiskařské techniky - nový falcovací stroj Duplo DF-1200 pro pohodlné skládání papírů.      DF-1200 je falcovací automat s jedinečným způsobem vzduchového podávání papíru. Zařízení...

více
Xerox® Versant 180 Press

           Posouváme náš digitální tisk na vyšší úroveň!          Tiskový stroj Xerox® Versant® 180 Press             Představujeme naší žhavou novinku, kterou jsme právě nainstalovali. Náš produkční digitální tisk tímto posouváme minimálně o dvě...

více
Linka Horizon na brožury V1

            Oznamujeme další skvělou novinu - nadělili jsme si předčasný vánoční dárek ve formě nového pomocníka, který nám ulehčí spoustu práce! Jedná se o linku na výrobu brožur V1, která je...

více
Anketa
Líbí se Vám nový vzhled našeho e-shopu?
Hlasovalo 47 lidí
Novinky a akce e-mailem
Chcete od nás dostávat novinky přímo na svůj e-mail?

Zajímavá fakta o tištěné reklaměPřidáno: 28.12.2018

Během posledních několika let podnikatelský udělal svět drastický posun směrem k digitální reklamě. Společnosti investují stále více peněz do online marketingu. Mnozí dokonce tvrdí, že tištěná reklama je mrtvá. To ale není pravda. Je pro vaši společnost skvělou příležitostí. Kombinace tištěné a online reklamy je nejideálnějším způsobem, jak zviditelnit vaši společnost. Zde je několik překvapivých statistik tištěných reklam.

 

Více než 40% spotřebitelů uskutečnilo svůj nákup kvůli přímé tištěné reklamě, kterou obdrželi

S novým zaměřením dostávají spotřebitelé méně tištěné reklamy. Tím se tato reklama stává mnohem nápadnější. Je to skvělá příležitost, jak se zviditelnit před konkurencí. V dnešní době jsou poštovní schránky prázdné a emailové schránky přeplněné než kdy jindy.

Více než 50% mileniálů věnuje pozornost tištěné reklamě

Protože mieniálové jsou známí jako digitální generace, studie ukázaly, že aktivně věnují pozornost tištěným reklamám. Společnost, která se zaměřuje na mileniály se soustředí na tištěnou reklamu.

56% tištěné reklamy příjemci čtou

Jedná se o největší možnost marketingu. Vzhledem k neobvyklosti tištěné relamy, si spotřebitelé udělají čas, podívat se na ty, které dostávají. Proto je to nejlepší způsob, jak získat pozornost spotřebitelů.

Více než 55% všech spotřebitelů důvěřuje tištěné reklamě více než jakékoliv jiné reklamní metodě

Spotřebitelé reklamě obecně nevěří. Tištěná reklama je však mnohem důvěryhodnější. Až 70% spotřebitelů považuje tištěnou reklamu za důvěryhodnější. To z ní dělá větší výzvu pro potencionálního spotřebitele.

 

Chcete-li soutěžit na konkurenčním trhu, je důležité mít marketingovou strategii, která funguje. Ujistěte, že skutečnost vaši strategii podporuje. Zařaďte tištěnou reklamu do vašeho marketingového plánu.


Zpět na seznam článků
Zavřít

K článku nebyly přidány žádné komentáře vložit nový komentář