Novinky v tiskárně
Laminátor Foliant

      Oznamujeme další přírustek do našeho parku tiskařské techniky - profesionální laminátor Foliant Gemini 400S pro bezproblémové ušlechtění Vašich tisků.               FOLIANT Gemini 400 S je poloautomatická jednostranná laminovačka pro digitální tisk, robustní...

více
Online grafický editor

    Představujeme naše řešení online grafického editoru - Crello.   Vyzkoušejte toto řešení a přeměňte Vaše myšlenky v dokonalý design, který následně vytiskneme. Povolte uzdu své fantazii a vytvářejte grafiku, která je jedinečná!          

více

Náš TIP

DOPRAVA ZDARMA!

Nakupte
alespoň za
3.000 Kč
a získejte
dopravu pomocí PPL
ZCELA ZDARMA.


Novinky a akce
Chcete dostávat novinky a akce na svůj e-mail?

Co udělat pro klienta, aby se znovu vrátil?

Přidáno: 30.05.2019

Povedl se vám skvělý obchod, který pomohl k rozvoji vaší společnosti? Rádi byste, aby se na vás klient s důvěrou obracel i nadále? Dohodli jste se pravidelné spolupráci a chcete si klienta udržet? Nebo se jedná o nárazové zakázky, u kterých nechcete chybět? Způsobů, jak si udržet stálého klienta nebo zajistit, aby se k vám klient pravidelně vracel, existuje několik. Vyzkoušejte některé z našich tipů a zajistěte vaší společnosti další lukrativní zakázky.

Věrnostní slevy

Vytvořte věrným zákazníkům a klientům věrnostní balíčky, kde budou mít ceny natolik zvýhodněné, že se jim nevyplatí odcházet. Náplň balíčků vždy splňte přednostně před ostatními klienty do posledního puntíku. Budou se cítit výjimečně a nebudou chtít o tuto výjimečnost přijít. Většina obchodníků si takovou věc nenechá pro sebe a bude se o vás dál šířit jako o spolehlivé firmě a vaše dobré jméno vám přinese mnoho dalších klientů a zákazníků.

Zajímavé dárky

Blíží se výročí vaší spolupráce s lukrativním klientem? Či jste mu zhotovili jubilejní zakázku. Využijte tuto příležitost k předání malého dárku. Dárek nemusí být vůbec honosný či předražený. Použijte svůj důvtip a fantazii. Pokud vás nic nenapadá, lahví dobrého vína s etiketou firmy nebo kvalitnějším perem, nic nepokazíte.

Propagační předměty

Většina společností investuje nemalou část do výroby propagačních předmětů, které rozdávají při prezentacích či na veletrzích. Nechte vytvořit kalendář s výrobky, které od vás klient odebírá nebo s fotografiemi služeb, které mu poskytujete. Klient se bude cítit jedinečně a vy budete mít postaráno o malou reklamu.

Zákaznická karta

Majitelé zákaznických karet, většinou nakupují za výhodnější ceny než ostatní zákazníky. Vytvořte zákaznické karty pro své VIP zákazníky, kteří nižším cenám a jiným výhodám jistě neodolají.


Zpět na seznam článků
Zavřít

K článku nebyly přidány žádné komentáře vložit nový komentář

Informace

Copyright 2016 - 2019 © Tisk online levně, rychle a kvalitně | e-abctiskarna.cz