Náš TIP

DOPRAVA ZDARMA!

Nakupte
alespoň za
3.000 Kč
a získejte
dopravu pomocí PPL
ZCELA ZDARMA.


Novinky v tiskárně
Upgrade e-shopu!

  Milí zákazníci, znovu jsme výrazně vylepšili služby online tisku!   Celé letní prázdniny jsme strávili rozšiřováním, úpravami obsahu a přizpůsováním e-shopu pro lepší používání, redesignem některých částí aj. Pevně věříme, že se...

více
Falcovací stroj Duplo

  S velkým potěšením oznamujeme další přírustek do našeho parku tiskařské techniky - nový falcovací stroj Duplo DF-1200 pro pohodlné skládání papírů.      DF-1200 je falcovací automat s jedinečným způsobem vzduchového podávání papíru. Zařízení...

více
Novinky a akce
Chcete dostávat novinky a akce na svůj e-mail?

Proč mít vlastní vizitku a co by na ní nemělo chybět?

Přidáno: 11.04.2019

Vizitka nebo-li navštívenka se stala neodmyslitelnou součástí podnikajících nebo výše postavených manažerů a ředitelů. Vizitka nejlépe prezentuje společnost i vás a je tím nejzákladnějším kamenem pro váš marketing a reklamu. Každý, kdo je úspěšný, má u sebe vždy vizitky i k náhodnému předání kontaktu. Nikdy nevíte na jakou příležitost narazíte na večírku, veletrhu nebo jen v čekárně u lékaře. Předávání kontaktu na kousku papíru či utrženém kousku letáku působí velmi neprofesionálně a jen díky takové maličkosti můžete přijít o úžasný obchod nebo zakázku.

 

Co nesmí na vizitce chybět

 

Stejně jako vše i vizitky se vyvíjí a podléhají módním trendům. Vizitky, které se používaly před 20 lety byly příliš barevné, plné zbytečných obrázků a animací, byly kýčovité a plné neužitečných a zbytečných informací. Pokud si nejste jisti svým návrhem vizitky, naši odborníci vám rádi poradí nebo vizitku rovnou navrhnou a vy tak předejdete zbytečným výdajům.

 

Na vaší vizitce musí být vaše jméno. Pokud máte titul, nestyďte se za své vzdělání a na vizitku ho určitě použijte. Adresa sídla společnosti, emailová adresa, webové stránky a telefonní kontakt jsou nejnutnější údaje, které by na vizitce neměly chybět. Soukromé číslo mobilního telefonu na vizitku nepatří, pokud ho přece jen chcete dát, dopište ho ručně. Popřípadnému klientovi nebo obchodnímu partnerovi dodáte pocit výjimečnosti. Žijeme ve 21. století a mnoho společností používá k martketingu sociální sítě. Pokud vaše firma mezi takové patří, odkaz také na vizitku přidejte. Nikdy na vizitku nedávejte odkaz na soukromý profil.

 

Pokuste se vytvořit vizitku nápaditou a originální, ale tak, aby z ní bylo jasné, čím se vaše společnost zabývá. Dosáhněte toho, aby si lidé vaši vizitku schovali, protože se jim líbí, i když ji vlastně vůbec nepotřebují. Naše návrhy vám mohou být skvělou inspirací.


Zpět na seznam článků
Zavřít

K článku nebyly přidány žádné komentáře vložit nový komentář

Informace

Copyright 2016 - 2019 © Tisk online levně, rychle a kvalitně | e-abctiskarna.cz