Novinky
Falcovací stroj Duplo

  S velkým potěšením oznamujeme další přírustek do našeho parku tiskařské techniky - nový falcovací stroj Duplo DF-1200 pro pohodlné skládání papírů.      DF-1200 je falcovací automat s jedinečným způsobem vzduchového podávání papíru. Zařízení...

více
Xerox® Versant 180 Press

           Posouváme náš digitální tisk na vyšší úroveň!          Tiskový stroj Xerox® Versant® 180 Press             Představujeme naší žhavou novinku, kterou jsme právě nainstalovali. Náš produkční digitální tisk tímto posouváme minimálně o dvě...

více
Linka Horizon na brožury V1

            Oznamujeme další skvělou novinu - nadělili jsme si předčasný vánoční dárek ve formě nového pomocníka, který nám ulehčí spoustu práce! Jedná se o linku na výrobu brožur V1, která je...

více
Anketa
Co Vás přimělo k nákupu?
Hlasovalo 17 lidí
Novinky a akce e-mailem
Chcete od nás dostávat novinky přímo na svůj e-mail?

Proces nákupu je u nás jednoduchý...

Úvod Jak nakupovat
Proces nákupu
 


1. Volba specifikací objednávky


Klikněte na ikonu či kategorii vybrané tiskoviny na titulní straně. Přes kategorie se proklikáte k Vámi požadované tiskovině a zde již je to jednoduché. Pomocí roletek zvolte příslušné parametry - formát, barevnost, gramáž použitého papíru, povrchovou úpravu, dobu expedice a počet kusů. Pokud se nejste jisti a neznáte tiskařské termíny, navštivte buď stránku FAQ, anebo slovníček pojmů pro objasnění, případně nás kontaktujte.

2. Vložení do košíku a nahrání dat


Po volbě všech parametrů se Vám objeví celková cena s i bez DPH. Následně nakonfigurovaný produkt vložíte 1x do košíku. Změna nastává, pokud si chcete objednat více druhů / variant tiskovin. V tomto případě neobjednáte nakonfigurovaný produkt 1x, ale tolikrát, kolik druhů / variant / mutací tiskovin máte a chcete vytisknout. Pro příklad: chci natisknout 10 mutací vizitek po 100 ks, tzn. přidáme do košíku 10x konfiguraci 100 ks vizitek. Po vložení produktu do košíku přiložte tisková data (jak na to můžete vidět v sekci Nahrání dat).


3. Rekapitulace objednávky a potvrzení


V košíku si zboží překontrolujete, poté zvolíte způsob dopravy a platby, vyplníte fakturační nebo přihlašovací údaje. V případě, že tisk objednáváte pro třetí osobu, je možno odeslat hotovou zakázku v neutrálním balení s Vaší adresou jako odesílatel. Tento požadavek prosíme napište do poznámky k objednávce. 


Ještě před konečným potvrzením objednávky se dostanete na rekapitulaci a jediným klikem zakázku odešlete přímo do naší tiskárny. Konečná faktura - daňový doklad Vám bude zaslán společně se zakázkou, anebo e-mailem v době, kdy Vám bude hotová zakázka doručována.


Mnoho odpovědí na Vaše otázky naleznete v sekci FAQ.