Co je korporátní identita?

Korporátní identita se zabývá tím, jak firma působí na vaše okolí, společníky a zákazníky. Na základě stylu vaší korporátní identity by vás měl zákazník i zbytek okolí okamžitě poznat. Firemní identita by měla být jednotná a ucelená. Prezentování společnosti musí být originální a snadno zapamatovatelné.

Co tvoří korporátní identitu?

Korporátní či firemní identitu společnosti vytvoříte z mnoha drobností. Základním faktorem jsou barvy, jaké vyberete. Logo firmy a styl písma. Pokud společnost používá stejné prvky na všech svých pobočkách, na polepech aut, na vizitkách, na blocích a jiných tiskovinách nebo výlohách, potencionální klient si firmu rychle zapamatuje. Bude mít u sebe vaši vizitku, uvidí polepené auto a okamžitě si tyto dvě věci spojí. Nechte logo vytisknout na trička nebo mikiny. Nezapomeňte na webové stránky. Z tohoto důvodu není dobré firemní identitu často měnit. Firma si tak vytváří důvěru nejen u svých zákazníků, ale také u případných obchodních partnerů. Ze znaků korporátní identity může být poznat čím se firma zabývá nebo co nabízí. U nás naleznete širokou nabídku tisku týkající se korporátní identity.

Najměte si odborníka

Vybrat nějaké barvy a styl písma v dnešní počítačové době s různými typy programů se zdá být snadné. Ale není tomu tak. Nebojte se investovat do odborníka, který se korporátní identitou zabývá. Sdělte mu své požadavky a filosofii firmy a nechte si návrh vypracovat. Vyvarujete se tak zbytečných chyb, které je nákladné časově i finančně později napravovat.

B2B spolupráce

Nabízíme velmi výhodné ceny a slevy pro tiskárny, grafická studia či reklamní agentury.
Zjistit více

Blog & novinky

Aktuálně ze světa ABC tiskárny - nové technologie, tiskařské materiály, zajímavosti a mnohem více.
Zjistit více