Poptávka
×

Kdo budou vaši klienti a zákazníci

Než se do návrhu loga pustíte, ujasněte si, jací budou vaši zákazníci. Pokud již nějakého máte, zeptejte se ho na názor. Zákazníci mohou vidět vše jinak a na nich přece záleží nejvíce. Ovšem diktovat si nic nenechte. Je to vaše firma a vy si jen poslechněte názor.

Prohlédněte si loga na webu

Podívejte se na internet na stránky, které se návrhy log zabývají a inspirujte se. Návrhů jistě uděláte několik, než přijde na svět ten pravý. Staré návrhy však nevyhazujte. K některým částem se jistě vrátíte.

Nenapodobujte

Při prohlížení webu jistě narazíte na loga, která se vám budou moc líbit, vyhněte se však jejich napodobování. Nikdy nebude tak hezké a jedinečné.

Začněte s návrhy na papíře

Ačkoliv existuje velké množství programů, které vám s návrhem pomohou, začněte nejprve „čmáráním“ po papíře. S programem se zbytečně začnete zabýváte detaily, které stačí řešit až později.

Písmo vybírejte důkladně

Pokud budou součástí vašeho písmena, nenechte se strhnout módními trendy. Logo se nedoporučuje v průběhu let měnit, aby utkvělo v paměti velkému počtu lidí, potažmo klientů. Pro slova, která nejsou příliš obvyklá nebo známá volte čitelné a jasné písmo. U známých slov, můžete popustit uzdu fantazii, lidé si slovo domyslí. Ujistěte se, že vybraný font sedí k vaší značce. Nepoužívejte však více než dva.

Pozadí dobře zvažte

Někteří podnikatelé se snaží do loga nacpat, co nejvíce informací, což je špatně. Pokud si nejste jisti okolím loga, odstraňte ho. Logo má působit vzdušně a jasně.

Barvy

Výrazným a křiklavým barvám se vyhněte. Snažte se barvy vybrat, které se hodí k vašemu produktu. Nepoužívejte více než tři barvy nebo odstíny.

 

 

B2B spolupráce

Nabízíme velmi výhodné ceny a slevy pro tiskárny, grafická studia či reklamní agentury.
Zjistit více

Blog & novinky

Aktuálně ze světa ABC tiskárny - nové technologie, tiskařské materiály, zajímavosti a mnohem více.
Zjistit více