Novinky
Novinka našeho velkoplošného tisku

Žhavá novinka tohoto roku nyní právě u nás! Rozšiřujeme své technologické zázemí o další moderní tiskárnu - tentokrát velkoformátovou Mimaki CJV150 s integrovaným řezacím plotrem. Nyní můžeme tisknout plakáty až do...

více
Kvalitní digitální tisk? Díky novému Xerox C70 zaručeně!

Digitální tisk na nové produkční tiskárně Xerox C70. Chceme pro své zákazníky ty nejlepší výrobky, proto jsme se rozhodli rozšířit naše řady o novou technologii, díky které budou Vaše barvy a...

více
Anketa
Vyhovuje Vám doba dodání?
Ano   61%
Ne   39%
Hlasovalo 41 lidí
Novinky a akce e-mailem
Chcete od nás dostávat novinky přímo na svůj e-mail?

Nejčastější dotazy

Potřebuji pomoc!

Rádi vám s čímkoliv pomůžeme! Můžete se s námi spojit přímo prostřednictvím rubriky Kontakt. Nebo jednoduše zavolejte náší zákaznickou linku.

Kde mohu odebírat novinky se změnami a slevami?

Spoustu novinek naleznete přímo ve sloupci na naší úvodní stránce. Kromě toho vás bude udržovat v obraze náš, který můžete pravidelně dostávat zadáním emailu na úvodní straně.

Poskytujete slevu?

V e-shopu vám nabízíme velmi příznivé ceny, kterých dosahujeme díky moderním technologiím. Pro získání slevy se staňte naším dlouhodobým zákazníkem, anebo odebírejte newsletter.

Mohu poptávat produkty, které nejsou uvedeny zde na e-shopu?

Samozřejmě! Nabízíme velmi široký sortiment standardních tiskovin za velmi atraktivní ceny. Odlišné formáty, které nenaleznete v naší nabídce produktů, můžete v případě poptávat prostřednictvím rubriky formuláře, abychom pro vás mohli vypracovat individuální nabídku.

Jaký je stav mé zakázky?

Stav zakázky můžete sledovat v části „Přehled objednávek“ v zákaznickém účtu. Naleznete tam všechny důležité informace.

Můžete mi poslat vzorky produktů?

Tato možnost samozřejmě existuje - stačí nás kontaktovat a domluvit se. Jsme nakloněni jakýmkoli vašim požadavkům.

Mohu si současně objednat více než jeden produkt?

Do svého košíku si můžete přidat několik produktů najednou dle vašich představ. Například pokud máte více vzorů, musíte si objednat ke každému vzoru produkt zvlášť.

Jak zruším objednávku?

Objednávku lze zrušit pouze do doby, dokud nebyl zahájen tisk. Jakmile se zakázka začne zpracovávat na výrobní lince, storno už není možné. Objednávku zrušíte zasláním storno emailu na info@abctiskarna.cz.

Mohu tisková data dodatečně upravit?

Tisková data lze opravit pouze do doby, dokud nebudou předána do výroby. O přesném stavu zakázky se dozvíte na požádání pomocí emailu.

Je možná změna fakturační adresy?

Dodatečná změna dodací adresy je až do odeslání možná.

Je možná dodatečná změna způsobu dopravy?

Dodatečná změna druhu dopravy je možná až do odeslání produktu. O změnu si požádejte pomocí emailu nebo zákaznické linky.

Nemůže se výsledná cena mojí objednávky změnit?

Cena se může změnit pouze po oboustranné dohodě, jinak je cena stálá a nemění se.

Nabízíte i speciální individuální úpravy?

Naši grafici jsou vám k dispozici i při řešení individuálních požadavků. Stačí nás kontaktovat.

Mohu se u vás zastavit osobně a zhotovit s vámi grafický návrh?

Na rozdíl od mnoha online tiskáren je možnost osobního pohovoru možná. Navštívíte nás v sídle v Chotovinách, kde si domluvíte vše potřebné. Můžete si zde také prohlédnout technologie, na kterých dosahujeme extra výsledků.

Zboží mi stále nepřišlo. Co mám dělat?

Ihned nás kontaktujte, zjistíme, kde nastala chyba a vyřešíme tuto nepříjemnou situaci.

Copyright 2016 - 2017 © Tisk online levně, rychle a kvalitně | e-abctiskarna.cz