DOVOLENÁ!

Vážení zákazníci, v období od 18. do 30. července bude omezena výroba vzhledem k probíhajícím dovoleným ve firmě. Vaše objednávky budou postupně expedovány od 31. července.
Od 15. července bude navíc probíhat v e-shopu instalace nových vylepšení, děkujeme za trpělivost.

Novinky
Falcovací stroj Duplo

  S velkým potěšením oznamujeme další přírustek do našeho parku tiskařské techniky - nový falcovací stroj Duplo DF-1200 pro pohodlné skládání papírů.      DF-1200 je falcovací automat s jedinečným způsobem vzduchového podávání papíru. Zařízení...

více
Xerox® Versant 180 Press

           Posouváme náš digitální tisk na vyšší úroveň!          Tiskový stroj Xerox® Versant® 180 Press             Představujeme naší žhavou novinku, kterou jsme právě nainstalovali. Náš produkční digitální tisk tímto posouváme minimálně o dvě...

více
Novinky a akce e-mailem
Chcete od nás dostávat novinky přímo na svůj e-mail?
Akční nabídky
 Roll Up
od 371,90 Kč bez DPH 450,- Kč s DPH
 Vrstvené vizitky Multiloft
od 990,91 Kč bez DPH 1 199,- Kč s DPH
Anketa
Ocenili byste zřízení věrnostního programu se slevami za nákupy?
Ano   68%
Ne   32%
Hlasovalo 19 lidí

Tištěná reklama stále konkuruje internetovéPřidáno: 15.10.2018

Reklama proniká do našeho každodenního života, neboť existuje v různých formách. Může být televizní, internetová, rozhlasová či tištěná v časopisech, novinách a na bilboardech. Řada velkých společností často investuje milióny ročně do reklamních kampaní, jejichž účelem je prodej nových produktů, či zvýšení prodeje produktů stávajících. Reklamu však využívají i malé firmy, které také chtějí své produkty prodávat nebo se zviditelnit

 

Jaké výhody poskytuje tištěná reklama

Zatímco se dříve předpokládalo, že internetová reklama převálcuje tu tištěnou, opak je pravdou. Vzhledem k množství spamů a bannerů na stránkách se většina lidí naučila internetovou reklamu ignorovat. To se však nedá říci o té tištěné, která je v dnešní digitální době stále populárnější. Ptáte se, proč? Tady je hned několik důvodů.

 

Tisk je trvalý

Některé výzkumy ukazují, že člověk si více pamatuje to, s čím přijde fyzicky do styku. Obracením stránek časopisů a novin či prohlížením tištěných brožur zapojujeme více smyslů. Tištěná reklama zůstává po neomezenou dobu v domácnosti. Televizní či internetové reklamy se objeví na krátkou dobu a pak zase zmizí.

Tisk je důvěryhodný

Většina lidí přemýšlí nad tím, že internetový obsah se dá snadno upravit, kdežto ten vytištěný již nikoli. Bohatá historie tisku mu dodává jakousi prestiž a lidé více věří tomu, co je na papíře.

Tisk nás zapojuje do sledování

Pokud máme v ruce noviny, musíme obracet stránky, zapojujeme se do procesu pozorování. Musíme udělat rozhodnutí nad tím, co budeme číst a co nikoli. V případě tisku téměř 79% lidí nějakým způsobem reaguje na reklamu, kterou v tisku vidí.

Tisk může být cílený

Správné umístění tištěné reklamy může umožnit, aby vaše reklama skutečně dosáhla určité demografické hodnoty. Tiskové reklamy lze pečlivě umístit na cílové osoby v konkrétních oblastech.


Zpět na seznam článků
Zavřít

K článku nebyly přidány žádné komentáře vložit nový komentář

Informace Kontakt Platby Garance kvality

Převod / Online platba / Dobírka

Copyright 2016 - 2019 © Tisk online levně, rychle a kvalitně | e-abctiskarna.cz