Novinky v tiskárně
Laminátor Foliant

      Oznamujeme další přírustek do našeho parku tiskařské techniky - profesionální laminátor Foliant Gemini 400S pro bezproblémové ušlechtění Vašich tisků.               FOLIANT Gemini 400 S je poloautomatická jednostranná laminovačka pro digitální tisk, robustní...

více
Online grafický editor

    Představujeme naše řešení online grafického editoru - Crello.   Vyzkoušejte toto řešení a přeměňte Vaše myšlenky v dokonalý design, který následně vytiskneme. Povolte uzdu své fantazii a vytvářejte grafiku, která je jedinečná!          

více

Náš TIP

DOPRAVA ZDARMA!

Nakupte
alespoň za
3.000 Kč
a získejte
dopravu pomocí PPL
ZCELA ZDARMA.


Novinky a akce
Chcete dostávat novinky a akce na svůj e-mail?

Tištěná reklama stále konkuruje internetové

Přidáno: 15.10.2018

Reklama proniká do našeho každodenního života, neboť existuje v různých formách. Může být televizní, internetová, rozhlasová či tištěná v časopisech, novinách a na bilboardech. Řada velkých společností často investuje milióny ročně do reklamních kampaní, jejichž účelem je prodej nových produktů, či zvýšení prodeje produktů stávajících. Reklamu však využívají i malé firmy, které také chtějí své produkty prodávat nebo se zviditelnit

 

Jaké výhody poskytuje tištěná reklama

Zatímco se dříve předpokládalo, že internetová reklama převálcuje tu tištěnou, opak je pravdou. Vzhledem k množství spamů a bannerů na stránkách se většina lidí naučila internetovou reklamu ignorovat. To se však nedá říci o té tištěné, která je v dnešní digitální době stále populárnější. Ptáte se, proč? Tady je hned několik důvodů.

 

Tisk je trvalý

Některé výzkumy ukazují, že člověk si více pamatuje to, s čím přijde fyzicky do styku. Obracením stránek časopisů a novin či prohlížením tištěných brožur zapojujeme více smyslů. Tištěná reklama zůstává po neomezenou dobu v domácnosti. Televizní či internetové reklamy se objeví na krátkou dobu a pak zase zmizí.

Tisk je důvěryhodný

Většina lidí přemýšlí nad tím, že internetový obsah se dá snadno upravit, kdežto ten vytištěný již nikoli. Bohatá historie tisku mu dodává jakousi prestiž a lidé více věří tomu, co je na papíře.

Tisk nás zapojuje do sledování

Pokud máme v ruce noviny, musíme obracet stránky, zapojujeme se do procesu pozorování. Musíme udělat rozhodnutí nad tím, co budeme číst a co nikoli. V případě tisku téměř 79% lidí nějakým způsobem reaguje na reklamu, kterou v tisku vidí.

Tisk může být cílený

Správné umístění tištěné reklamy může umožnit, aby vaše reklama skutečně dosáhla určité demografické hodnoty. Tiskové reklamy lze pečlivě umístit na cílové osoby v konkrétních oblastech.


Zpět na seznam článků
Zavřít

K článku nebyly přidány žádné komentáře vložit nový komentář

Informace

Copyright 2016 - 2019 © Tisk online levně, rychle a kvalitně | e-abctiskarna.cz