DOPRAVA ZDARMA

Nakupte
alespoň za
2.000 Kč
a získejte
dopravu
pomocí
PPL ZCELA ZDARMA.



Novinky v tiskárně
Automatická řezačka Duplo

A je to tu! Jedna z největších letošních posil právě přistála v naší tiskárně. Představujeme plně automatické Duplo DC-616 PRO, které zvládne v jednom průchodu řezat, bigovat a perforovat.

více
Nový balící stroj

I v této době boříme firemní rekordy a s tím souvisí také další inovace technologií. Představujeme našeho nového maximálně využívaného pomocníka, který všechno důkladně zabalí!   P.S. Další velká posila je již...

více
Xerox Primelink B9100

Právě dokončujeme instalaci nového pomocníka - produkční tiskárny Xerox Primelink B9100.  A musíme se pochlubit - jde o první instalaci tohoto modelu v ČR! Těšíte se stejně jako my na první výtisky?

více
Novinky a akce
Chcete dostávat novinky a akce na svůj e-mail?
Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA. Zjistit více.
Informace získané prostřednictvím Google reCAPTCHA podléhají Pravidlům ochrany osobních údajů a Smluvním podmínkám společnosti Google a používají se všeobecné bezpečnostní účely (nepoužívají se na přizpůsobenou reklamu společnosti Google)

Tištěná reklama stále konkuruje internetové

Přidáno: 15.10.2018

Reklama proniká do našeho každodenního života, neboť existuje v různých formách. Může být televizní, internetová, rozhlasová či tištěná v časopisech, novinách a na bilboardech. Řada velkých společností často investuje milióny ročně do reklamních kampaní, jejichž účelem je prodej nových produktů, či zvýšení prodeje produktů stávajících. Reklamu však využívají i malé firmy, které také chtějí své produkty prodávat nebo se zviditelnit

 

Jaké výhody poskytuje tištěná reklama

Zatímco se dříve předpokládalo, že internetová reklama převálcuje tu tištěnou, opak je pravdou. Vzhledem k množství spamů a bannerů na stránkách se většina lidí naučila internetovou reklamu ignorovat. To se však nedá říci o té tištěné, která je v dnešní digitální době stále populárnější. Ptáte se, proč? Tady je hned několik důvodů.

 

Tisk je trvalý

Některé výzkumy ukazují, že člověk si více pamatuje to, s čím přijde fyzicky do styku. Obracením stránek časopisů a novin či prohlížením tištěných brožur zapojujeme více smyslů. Tištěná reklama zůstává po neomezenou dobu v domácnosti. Televizní či internetové reklamy se objeví na krátkou dobu a pak zase zmizí.

Tisk je důvěryhodný

Většina lidí přemýšlí nad tím, že internetový obsah se dá snadno upravit, kdežto ten vytištěný již nikoli. Bohatá historie tisku mu dodává jakousi prestiž a lidé více věří tomu, co je na papíře.

Tisk nás zapojuje do sledování

Pokud máme v ruce noviny, musíme obracet stránky, zapojujeme se do procesu pozorování. Musíme udělat rozhodnutí nad tím, co budeme číst a co nikoli. V případě tisku téměř 79% lidí nějakým způsobem reaguje na reklamu, kterou v tisku vidí.

Tisk může být cílený

Správné umístění tištěné reklamy může umožnit, aby vaše reklama skutečně dosáhla určité demografické hodnoty. Tiskové reklamy lze pečlivě umístit na cílové osoby v konkrétních oblastech.


Zpět na seznam článků
Zavřít

K článku nebyly přidány žádné komentáře vložit nový komentář

Informace

Copyright 2016 - 2020 © Tisk online levně, rychle a kvalitně | e-abctiskarna.cz