Novinky
Nové sekce, nový design!

            Posouváme se dále, zlepšujeme, co se dá!     Protože nám na vás, našich zákaznících, velmi záleží, neustále se snažíme vymýšlet něco nového. Něco, co pro vás bude přínosem a dokáže vám to...

více
Novinka našeho velkoplošného tisku

Žhavá novinka tohoto roku nyní právě u nás! Rozšiřujeme své technologické zázemí o další moderní tiskárnu - tentokrát velkoformátovou Mimaki CJV150 s integrovaným řezacím plotrem. Nyní můžeme tisknout plakáty až do...

více
Anketa
Líbí se Vám naše ceny?
Hlasovalo 123 lidí
Novinky a akce e-mailem
Chcete od nás dostávat novinky přímo na svůj e-mail?

Konec billboardů – návrat letáků!

Přemýšlíte, jakou propagaci zvolit namísto billboardů? Záleží vám na investici, díky které přilákáte více zákazníků a chcete do toho dát všechno? Nezoufejte nad končícími billboardy, protože dobře udělané letáky upoutají více pozornosti.

 

Konec billboardů – návrat letáků!

 

Tržní a konkurenční prostředí rychle roste a je také proměnlivé, a právě proto se vyplatí pořádná investice do kvalitní reklamy. Každý si nejdřív položí otázku, do jaké propagace investovat? Jsou lepší billboardy, letáky, reklamní plachty nebo reklama v rádiu či v televizi?

 

V první řadě je nutné říct, že časy billboardů v naší republice definitivně skončily, a proto se už nebudou moct potencionální zákazníci kochat vaší reklamou v okolí silnic a dálnic v nadživotní velikosti. Pro vizuální reklamu však zůstávají pořád staré dobré prostředky, jako jsou například letáky.

 

Pojďme je tedy slavnostně přivítat zpět a říct si o nich něco víc.

 

Letáky jsou tradičním tištěným materiálem, který propaguje nějaký výrobek, službu, akci, firmu, myšlenku či politickou stranu a podobně. Určitě jste se už setkali i přímo s akčními letáky různých supermarketů a obchodních domů. Obvykle jsou zaměřené jednosměrně a tím jsou tolik podobné zaniklým billboardům, na kterých rovněž visela nějaká jednorázová propagace, kterou časem nahradila jiná.

 

Jak tedy vytvořit leták, aby zaujal potencionální zákazníky?

 

Důležitý je především skvělý nápad, který následně zhmotníte formou barev, textů a obrázků. Základem je vhodný titulek, výběr obrázku, stručný text s přínosným obsahem, výzva k akci, podtržená časová naléhavost, nesmí chybět kontakt, název firmy či logo a podobně. Ale co upoutá ještě dřív, než si váš leták někdo přečte, tak to je kvalita letáku a o té rozhoduje výběr typu papíru, formát, výběr barev, technologie tisku, gramáž a samotný grafický návrh.

 

Můžete dokonce zaujmout tím, jestli se budete propagovat pomocí letáků neskládaných, s lomem na polovinu, či letáky se dvěma lomy a více. Když máte vybráno a letáky jsou na světě, tak se zaměřte na cílovou skupinu a můžete začít letáky distribuovat do poštovních schránek, na pulty, veřejná místa, jednoduše všude tam, kde se dá.

 

Tak proč nevyzkoušet tisk letáků či tisk plakátů od profesionálů?