Novinky v tiskárně
Automatický bigovací a perforovací stroj

    Další novinka tohoto roku pro kvalitní dokončování tiskovin! Právě jsme nainstalovali automatický bigovací a perforovací stroj pro snadné zpracovávání potištěných archů!   Jsme tak plně moderně vybaveni pro tisk brožur s tvrdou...

více
Laminátor Foliant

      Oznamujeme další přírustek do našeho parku tiskařské techniky - profesionální laminátor Foliant Gemini 400S pro bezproblémové ušlechtění Vašich tisků.               FOLIANT Gemini 400 S je poloautomatická jednostranná laminovačka pro digitální tisk, robustní...

více

Náš TIP

DOPRAVA ZDARMA!

Nakupte
alespoň za
3.000 Kč
a získejte
dopravu pomocí PPL
ZCELA ZDARMA.


Novinky a akce
Chcete dostávat novinky a akce na svůj e-mail?

Tipy, jak vytvořit originální logo

Přidáno: 15.11.2019

Pokud zakládáte společnost a máte vše vyřízené, čekají vás již jen příjemnější starosti, jakou je například vymýšlení jedinečného loga. Ačkoliv se může na první pohled zdát, že vymyslet logo je banální, po chvíli zjistíte, že to tak snadné není. Logo musí na první pohled zaujmout, být nadčasové a slušné.

 

 

Kdo budou vaši klienti a zákazníci

Než se do návrhu loga pustíte, ujasněte si, jací budou vaši zákazníci. Pokud již nějakého máte, zeptejte se ho na názor. Zákazníci mohou vidět vše jinak a na nich přece záleží nejvíce. Ovšem diktovat si nic nenechte. Je to vaše firma a vy si jen poslechněte názor.

Prohlédněte si loga na webu

Podívejte se na internet na stránky, které se návrhy log zabývají a inspirujte se. Návrhů jistě uděláte několik, než přijde na svět ten pravý. Staré návrhy však nevyhazujte. K některým částem se jistě vrátíte.

Nenapodobujte

Při prohlížení webu jistě narazíte na loga, která se vám budou moc líbit, vyhněte se však jejich napodobování. Nikdy nebude tak hezké a jedinečné.

Začněte s návrhy na papíře

Ačkoliv existuje velké množství programů, které vám s návrhem pomohou, začněte nejprve „čmáráním“ po papíře. S programem se zbytečně začnete zabýváte detaily, které stačí řešit až později.

Písmo vybírejte důkladně

Pokud budou součástí vašeho písmena, nenechte se strhnout módními trendy. Logo se nedoporučuje v průběhu let měnit, aby utkvělo v paměti velkému počtu lidí, potažmo klientů. Pro slova, která nejsou příliš obvyklá nebo známá volte čitelné a jasné písmo. U známých slov, můžete popustit uzdu fantazii, lidé si slovo domyslí. Ujistěte se, že vybraný font sedí k vaší značce. Nepoužívejte však více než dva.

Pozadí dobře zvažte

Někteří podnikatelé se snaží do loga nacpat, co nejvíce informací, což je špatně. Pokud si nejste jisti okolím loga, odstraňte ho. Logo má působit vzdušně a jasně.

Barvy

Výrazným a křiklavým barvám se vyhněte. Snažte se barvy vybrat, které se hodí k vašemu produktu. Nepoužívejte více než tři barvy nebo odstíny.


Zpět na seznam článků
Zavřít

K článku nebyly přidány žádné komentáře vložit nový komentář

Informace

Copyright 2016 - 2019 © Tisk online levně, rychle a kvalitně | e-abctiskarna.cz